Avalon has given its investors the first batch of keys
Avalon has given its investors the first batch of keys to ready-made new apartments in Lviv in the residential complexes Avalon Flex and Avalon Zelena Street, more than 800 apartments are ahead.
With our own capital and the capital of our main partners, we are fully responsible for maintaining the investments of our clients. This guarantees the completion of all the company's pre-war projects.
Lviv real estate market has undergone significant changes, we are responding and adapting to them.
Understanding this, Avalon agrees and implements a number of solutions to avoid risky situations, as for us and as for our customers.
Also, the customer's request has changed significantly. Important were: the availability of underground parking, the presence of basements and barns, geographical proximity to various infrastructure facilities in the city and of course the readiness of the project. That is why the company decided to temporarily narrow the offer of the sales range only to ready-made objects, or projects with a readiness of more than 80%. These are the objects: Avalon Zelena, Avalon Flex, Avalon UP, A37. At the same time, construction work continues in absolutely all projects.
The sales team works online and offline. In the office, in private messages or on the hotline, we are always ready to answer questions and experiences of existing customers and the interests of future ones!

In this difficult but very important period for Ukraine, it is more important than ever for each of us to do our job well.

Моральна та фізична готовність до будь-яких змін, продовжує бути «одним з китів» на яких опирається компанія Авалон.
З першого дня війни компанія оперативно перевела колектив на дистанційну роботу та забезпечила переїзд охочих колег з сім’ями до сусідньої Польщі.
Кризова ситуація, на жаль, змусила нас прийняти ряд складних рішень з приводу діяльності Компанії та нашої Команди.🙏 Дехто з працівників тимчасово залучений до інших напрямків роботи чи перенаправлений до іншого департаменту, водночас HR-відділ продовжує допомагати з пошуком нового місця роботи усім, хто цього потребує.
Цей складний час вкотре дав можливість переконатися, що професійна команда - це найбільше наше надбання. Ми дякуємо кожному, хто з розумінням віднісся до усіх наших тимчасових вимушених рішень і впевнені, що невдовзі зможемо разом радіти перемозі та повноцінному відновленню роботи нашої Компанії.

Ukrainians, being united, showing the strengths of our nation, and support to each other in such a time for Ukraine is important like never before!🙏🇺🇦

Avalon selected humanitarian aid as its strategic goal for wartime. 💙🫂
The Avalon team is tirelessly working on the purchase of medical supplies, provision, and other necessities for children and internally displaced people. Being a reliable rear we also help with collection and transportation of humanitarian cargo to the places where it is needed most. 🇺🇦
The updated list of necessary things will be published on our page and we would appreciate if you could join our effort! ✊🇺🇦
Unity is our foundation!
Glory to Ukraine!

Перелік дій, які здійснює клієнт компанії Авалон в ході операції купівлі-продажу об’єкту нерухомості та набуття права власності:
1. Укладення договору купівлі-продажу деривативу.
2. Укладення договору завдатку в рамках договору купівлі-продажу деривативу.
3. Укладення договору купівлі-продажу майнових прав.
4. Здійснення оплати чергового платежу.
5. Проведення огляду.
6. Підписання Акту приймання/передачі об’єкта нерухомості.
7. Реєстрація права власності в єдиному державному реєстрі речових прав.
8. Отримання ключів.
1. Якщо ви плануєте придбати житло :
Вам необхідно звернутись до контакт-центру з відповідним запитом. Надалі вас супроводжуватиме ваш персональний менеджер. Звертаємо вашу увагу, що продаж об’єктів нерухомості в умовах сьогодення може здійснювати лише шляхом укладення договору купівлі-продажу майнових прав, так як відповідно до Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №136 від 24 лютого 2022 року тимчасово з 11:00 24 лютого 2022 року зупиняється розміщення, обіг та викуп всіх цінних паперів, а також проведення операцій в системі депозитарного обліку та системах клірингового обліку осіб, яка провадять клірингову діяльність, окрім проведення операцій необхідних для здійснення Національним банком монетарної та грошово-кредитної політики і Міністерством фінансів операцій з обслуговування державного боргу. Тому, тимчасово, з 11:00 24 лютого 2022 року: компаніям з управління активами, зберігачам активів ІСІ та зберігачам активів НПФ зупинити проведення операцій з активами ІСІ та НПФ.
2. Якщо ви уклали договір завдатку в рамках договору купівлі-продажу деривативу.
Відповідно до п.4.8 договору у разі несплати Покупцем Продавцю Другого платежу у вказані в Договорі строки, Договір припиняє свою дію з наступного робочого дня, без підписання додаткових документів про припинення (розірвання). Водночас сплачений Покупцем перший платіж Продавцем Покупцю не повертається, зобов'язнання Повіреного вважаються виконаними, а Дериватив може бути відчужений Продавцем третім особам. Водночас, відповідно до п. 11.1. будь-яка сторона звільняється від відповідальності за невиконання або прострочення у виконанні своїх обов’язків за цим Договором, якщо таке невиконання або прострочення виникли внаслідок дії обставин форс-мажору, що настали після укладення цього Договору. Так, відповідно до рішення Торгово-промислової палати №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб визнається форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили). Враховуючи вище викладене, сторони Договору звільняються від виконання своїх зобов’язань за цим договором до моменту припинення дії обставин форс-мажору. Всі умови визначені договором завдатку залишаються чинними для Сторін Договору. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку, якщо дата другого платежу передувала даті настання дії форс-мажорних обставин зобов’язання по сплаті залишається такими, що підлягають виконанню.
3. Якщо ви закрили договір купівлі-продажу деривативу і очікуєте на укладення договору купівлі-продажу майнових прав.
Відповідно до п. 6.3.5 Покупець зобов’язаний пред’явити Дериватив до виконання Емітенту (виконавцю форвардного контракту) протягом 1 (одного) місяця з моменту повної оплати Суми цього Договору. У разі не пред’явлення Покупцем (або іншою особою, якій Покупцем відчужено свої права за Деривативом) до виконання Продавцю у вищевказаний термін, Покупець (або інша особа, якій Покупцем відчужено свої права за Деривативом) втрачає своє виключне та безумовне право на придбання Базового активу, шляхом укладення Договору купівлі-продажу Базового активу. Повіреного вважаються виконаними, а Дериватив може бути відчужений Продавцем третім особам. В той же час відповідно до п. 11.1. будь-яка сторона звільняється від відповідальності за невиконання або прострочення у виконанні своїх обов’язків за цим Договором, якщо таке невиконання або прострочення виникли внаслідок дії обставин форс-мажору, що настали після укладення цього Договору. Так, відповідно до рішення Торгово-промислової палати №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб визнається форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили).
Враховуючи вище викладене, укладення договорів купівлі-продажу майнових прав відтерміновується до моменту припинення дії форс-мажорних обставин. Укладення договору-купівлі продажу майнових прав буде здійснюватися на тих умовах, які першочергово були визначенні Сторонами. Звертаємо Вашу увагу, на те що у випадку, якщо дата по пред’явленню Деривативу до виконання передувала даті настання дії форс-мажорних обставин зобов’язання по укладенню договору купівлі-продажу майнових прав залишається таким, що підлягає виконанню. У зв’язку з чим Вам необхідно звернутись до Вашого менеджера з продажу з запитом про укладення договору купівлі-продажу майнових прав.
4. Якщо згідно з умовами вашого договору ви повинні здійснити черговий платіж.:
4.1 Якщо у Вас є така фінансова можливість здійснюйте платежі згідно графіку визначеного умовами Договору. Реквізити рахунку компанії зазначені у вашому договорі є актуальними. У разі необхідності розрахунку суми чергового платежу у гривневому еквіваленті ви можете звернутись до вашого персонального менеджера. Звертаємо Вашу у вагу, що у випадку якщо дата по сплаті чергового платежу передувала даті настання дії форс-мажорних обставин зобов’язання по сплаті залишається такими, що підлягають виконанню 4.2 Якщо у Вас немає фінансової можливості здійснювати оплату платежів згідно графіку на умовах визначених договором, вам необхідно звернутись до вашого персонального менеджера і повідомити про неможливість здійснення оплати. Так, відповідно до п. 6.3 Договору купівлі-продажу Деривативу та п. 5.4 Договору купівлі- продажу майнових прав Покупець зобов’язаний своєчасно та належним чином здійснювати оплату за цим договором. В той же час відповідно до п. 11.1. Договору купівлі-продажу деривативу та п. 12.1 Договору купівлі-продажу майнових будь-яка сторона звільняється від відповідальності за невиконання або прострочення у виконанні своїх обов’язків за цим Договором, якщо таке невиконання або прострочення виникли внаслідок дії обставин форс-мажору, що настали після укладення цього Договору. Так, відповідно до рішення Торгово-промислової палати №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб визнається форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили). \ Враховуючи вище викладене зобов’язання по оплаті сум чергового платежу може бути відтермінованим до моменту припинення дії форс-мажорних обставин. Компанія не буде здійснювати нарахування штрафів, пені за період просторочення сплати. При тому, звертаємо Вашу увагу, відповідно п. 12.3 Договору купівлі-продажу майнових прав не вважаються обставинами непереборної сили або випадком недодержання своїх обов'язків контрагентом тієї Сторони, що порушила Договір, відсутність на ринку товарів, будівельних матеріалів, тощо, потрібних для виконання цього Договору, відсутність у Сторони, що порушила Договір, необхідних коштів.
5. Якщо ви бажаєте провести огляд квартири.
У зв’язку з воєнним станом, що був введеним в країні, можливість проведення огляду тимчасово відсутня.
6. Якщо ви бажаєте підписати Акт приймання-передачі, ваш будинок введений в експлуатацію.
Так, відповідно до п. 5.2.8 Договору купівлі-продажу майнових прав Продавець зобов’язаний після завершення будівництва Об’єкта будівництва та прийняття його в експлуатацію передати Об’єкт нерухомості по Акту передачі-приймання, а також одночасно з підписанням Акту передачі-приймання надати Покупцю документи, необхідні для реєстрації Покупцем свого права власності на Об’єкт нерухомості, в тому числі, Довідку про повну оплату Вартості Майнових прав на Об’єкт нерухомості. Водночас, відповідно до п. 12.1 Договору купівлі-продажу майнових будь-яка сторона звільняється від відповідальності за невиконання або прострочення у виконанні своїх обов’язків за цим Договором, якщо таке невиконання або прострочення виникли внаслідок дії обставин форс-мажору, що настали після укладення цього Договору. Так, відповідно до рішення Торгово-промислової палати №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб визнається форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили). Враховуючи вище викладене, зобов’язання Компанії щодо підписання Акту п/п буде відтермінованим до моменту припинення дії форс-мажорних обставин. Щодо старту підписання Актів приймання/передачі вас будуть інформувати індивідуально шляхом телефонного дзвінка від контакт-центру. Водночас, звертаємо вашу увагу, що інформування щодо підписання Актів приймання передачі по об’єктах, які введенні в експлуатацію буде здійснено протягом квітня місяця. Умовою для підписання Акту та отримання доступу до квартир є взаємне виконання сторонами зобов’язань в повному обсязі.
7. Якщо ви майбутній власник, ваш будинок введений в експлуатацію і ви перебуваєте за кордоном.
В цьому випадку після припинення дії обставин непереборної сили, вам необхідно звернутись до контакт-центру з повідомленням про неможливість проведення процедури реєстрації права власності у зв’язку з перебуванням за кордоном. В кожному конкретному випадку будемо діяти в залежно від Вашої ситуації: а) перенесення дати реєстрації по вашому об’єкту нерухомості. Так, відповідно до умов договору підписання Акту приймання-передачі повинно бути здійсненне протягом 90 днів з моменту завершення будівництва та прийняття в експлуатацію Об’єкта будівництва. б) Ви можете звернутись до консульства України в країні в якій ви перебуваєте з метою оформлення довіреності на особу, яка перебуває на Україні і зможе від вашого імені провести процедуру реєстрації права власності.
8. Якщо ви бажаєте провести державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно :
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, Державне підприємство «НАІС», яке забезпечує роботу реєстрів, тимчасово призупинило роботу Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Таке рішення прийнято з метою недопущення будь-яких несанкціонованих дій з інформацією реєстрів зі сторони ворога.
Враховуючи вище викладене, проведення реєстраційних дій буде можливим після відкриття державним реєстраторам доступу до державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
9. Якщо Ви вже отримали право власності і бажаєте забрати ключі від власної квартири:.
У цьому випадку ви можете звернутись до адміністратора будинку, який є представником управлінської компанії. Для отримання ключів вам необхідно надати витяг з державного реєстру або документ, що посвідчує особу.
10. Коли відновиться будівництво?
Частково будівництво на об’єктах компанії відновлено. Компанія намагається в якнайкоротші терміни повноцінно відновити будівництво. Проблемою є те, що чимало працівників підрядних організації є мобілізованими або приймають участь територіальній обороні.
11. Чи можемо ми розірвати договір і повернути кошти?
Станом на сьогодні, враховуючи те, що стороною договору про розірвання є компанія з управління активами, яка немає права проводити будь-які операції згідно Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №136 від 24 лютого 2022 року , розірвання договору купівлі-продажу деривативу та повернення коштів є неможливим до моменту припинення дії форс-мажорних обставин.
12. Чи можу я укласти договір відступлення прав, якщо вже повністю оплатив за договором купівлі-продажу майнових прав?
Так, для цього Вам потрібно звернутись до Вашого менеджера з продажу для уточнення деталей щодо підписання договору.

Flexible offices and coworking spaces are gaining in popularity

AVALON BROKERAGE
- Exclusive offers to buy real estate for new customers
- The possibility of profitable sale of real estate for existing customers
- Full support of the process
- Legal support
A team of professionals works to create the most comfortable conditions just for you.
tel: 0 800 500 585
Sales manager: Chornovola Ave., 18 (next to the LCD "Avalon"). Chervona Kalyna Ave., 60.
avalon-brokerage.com.uaavalon-brokerage.com.ua

UPdate prices in LCD Avalon Up soon! Have time to buy a home at the current price.

Security check in the tallest skyscraper in Lviv - Avalon UP
Tactical and special fire safety exercises with the participation of fire brigades of the State Emergency Service took place in the Avalon Up business class residential complex.
Rescuers together with employees of the management company Avalon Facility Service worked out an algorithm of actions.
Premium of the new generation
All the masterpieces of architecture that we admire, which we now consider to be a cultural heritage, used to be striking examples of the premium of the time in which they appeared. We can trace how the appearance of premium houses changed from period to period, but at some point the logical development of aesthetic architecture in Lviv stopped. However, at the present stage to continue to ignore the image of the visual part of the city, at least irresponsibly.
Development company Avalon has always given priority to the appearance of projects, especially to premium-class residential complexes. Designers and architects have been working on creating visualizations for a long time, hard and meticulously, so that the eyes of Lviv residents can see such works of art as: Avalon Lux, which makes you not look away for a long time because of the bright geometry: lines, angles, curves, and the glare of the sun from the glass terraces or the panoramic elevator - all this makes the project very charismatic.
Avalon 37. Restraint, clear forms, smooth facade, smooth figures - this design creates the impression of maximum strength and confidence, as well as harmoniously fits into the historic environment of the central part of the city.
Avalon Prime - the exterior of which is special due to the texture, uneven facade, a combination of glass balconies and dark tones of the house. Hidden from prying eyes, but completely open to sunlight.
Premium of the new generation - is not limited to continuing the tradition of creating what future generations will be proud of, it is a place of complete balance of comfort, aesthetics, refined service and environment with similar values and principles, and all this is embodied in Avalon projects.

AVALON x JAGUAR
Allow yourself to live the life that others dream of.
Safety, comfort, style, movement, harmony in everything, quality of life - this is what unites Avalon and Jaguar.
It is better to see them and let them enchant you than just to tell. This is a premium class - the maximum level of service, safety and comfort.
Jaguar sneaks in completely silently, and its movements are as accurate as AVALON facades. The first electric car from Jaguar, which will harmoniously complement the quiet night streets of your city! The first premium-class residential complex of an ideal design in the historic center of Lviv.
AVALON x Jaguar - the perfect balance of productivity, innovative technology and luxury.
Strive for more. Change your world with Avalon x Jaguar.
AVALON x FASHIONISTA
Lviv - in architecture, depth in people, creativity in style!
Lviv - in the desire to move forward, develop, enjoy life, live comfortably, dress fashionably.
This is the concept we tried to convey in the collaboration Avalon x Fashionista
Your Lviv, your district, your house, your style, your choice.
Always your AVALON..
AVALON x SPLIT
Each of the owners of an apartment in the Avalon residential complexes can literally feel at a height, because the windows and roof offer incredible panoramas of the evening city. And we, together with Split, decided to entertain you with an online DJ set, which took place at one of the residential complexes AVALON. Contemplate the incredible sunsets overlooking our beautiful city paired with musical vibes. Avalon - change your world.
What is Avalon?
We also decided to take part in the #what_is_ukraine challenge and offered our version - What is Avalon ❤️.
Avalon Facility Service
Avalon Facility Service is a management company created to service residential complexes, business and shopping centers, offices and commercial premises. Avalon Facility Service is a professional team that provides real estate support 24/7 and guarantees the quality of services. Every day, AFS staff worries about the cleanliness and integrity of the building, the heating, air conditioning, ventilation, lighting and water supply systems. AFS is also a concierge service to ensure the attention of every resident, as well as security for your life, because security peace in residential complexes is a coordinated work of professionals and security systems. It is difficult to create something large-scale and beautiful, but it is even more difficult to make it stay in perfect condition for as long as possible, and the people who live should receive maximum service. Now the AFS team serves Avalon Lux, Avalon A37, Avalon UP and the Futura Hub business space, New Point shopping center and several other facilities, and in the near future we will transfer Avalon Holiday into their safe hands..
The art of architecture by Avalon

First acquaintance with Avalon Up!
Happy to catch the moment when you, our future residents came to get acquainted with the finished section of Avalon Up and their apartments. We rejoice with you every time we see such feedback..
Sales Director Martha Gerus on commercial premises in Avalon residential complexes:
“We have been engaged in the development of residential real estate since 2014. During this time, the team has implemented 7 projects and over 150,000 m² of real estate. In the active phase of construction, there are 5 more facilities and two residential complexes in the 2nd quarter of 2020. The concept of "city in city" - this principle is guided in the design of modern and comfortable housing. The infrastructure of the residential complexes is designed and supplemented with commercial premises, which create additional comfort for the residents of the residential area. Planning and design of commercial space in residential complexes is done with the assistance of a team of experts and external consultants. All in order to make the lives of the residents of Avalon residential complexes self-sufficient. At present, commercial premises in residential complexes are underway: Avalon Flex (Topolna St., 4), Avalon Up (60 Chervona Kalina Ave.), Avalon Holiday (Heroes of Maidan Street - Projected Street). Thank you customers for choosing Avalon real estate in the Avalon Lux, Avalon 37, Avalon, Avalon Garden, Avalon 2Day, Avalon Comfort, Avalon Light, Avalon Time, Avalon Zelena Street properties for your business. ”

We help fight COVID-19
Together with the Ridni Charitable Foundation, we were donated to the Clinical Hospital today
ambulance remedies for healthcare professionals.
Avalon CEO Alla Shamova:
“In this difficult time, we did not hesitate for a minute and decided
channel resources and our efforts to help healthcare facilities,
which require the supply of PPE and accessories. Today we handed over protective suits for doctors, respirators, gloves and goggles to the Emergency Hospital in Lviv together with the Ridni Charitable Foundation. We also purchased
and we expect delivery of 10 artificial lung ventilation devices. Take care of
ourselves and our relatives, and together we will come out of this period stronger."
Stay at home to stay safe
.
We help fight COVID-19
Avalon has supported the Native Relief Foundation's initiative to help Lviv hospital physicians combat the spread of coronavirus. Together with partners Avalon and OKKO Group, and with the support of Medicover Medical Center, the Foundation purchased 20 artificial lung ventilation (IVL) devices. The devices will be delivered to hospitals in Lviv and the region within 12 days. Additionally, the Native Charity Foundation will provide 1,800 protective suits for physicians.
“Business cannot be left out - in the fight against a pandemic we need to join our efforts. At present, Lviv residents and residents of the region need our help. That is why we are working together to preserve human health and assist physicians in overcoming the spread of coronavirus, - says Avalon CEO Alla Shamova. quarantine. Right now, we have the opportunity to demonstrate our shared social responsibility: not only business before society, but also citizens before other citizens, each before ourselves.

About the architecture of the Avalon 37 luxury home and the company's focus in 2020
Alla Shamova, CEO of Avalon: “The architecture of the Avalon 37 premium building has been repeatedly noted. The residential complex received the prestigious international award European Property Awards 2019/2020 in London in the nomination "The best architecture of the residential complex", as well as the championship in the nomination "Residential Building of the Year" at the V Eastern Europe Real Estate Forum in Kiev. This is an additional motivation for the company’s team to develop and implement new premium objects. Avalon is a leader in premium residential property in Lviv, and we will actively develop this area in 2020. " Read more about the construction of the Avalon 37 premium residential complex in the March issue of Commercial Property or in the electronic version: link


Our contacts
- Phone 0 800 500 055
- E-mail avalon.sellers@avalon-inc.com.ua
- addresses of sales centers Lviv, V. Chornovil Ave., 18 (near LCD Avalon)
- work schedule Mon-Sat 11:00 – 17:00 Sunday - day off